جلوگیری از دو حادثه تروریستی در هلمند

ریاست عمومی امنیت ملی از جلوگیری دو حادثه تروریستی همزمان بالای دفتر یوناما و یکی از نقاط مزدحم شهر لشکرگاه ولایت هلمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورماینه، گروه های تروریستی تصمیم داشتند تا با استفاده از دو عراده موتر سایکل مملو با مواد انفجاریه بالای دفتر یوناما و یکی از نقاط مزدحم شهر لشکرگاه ولایت هلمند حملات تروریستی و انفجاری همزمان را انجام دهند اما قبل از رسیدن به هدف توسط کارمندان امنیت ملی شناسایی و خنثی شده است.

در پیوند با این رویداد فردی بنام عبدالرحمن بازداشت شده است.

همچنین در یک اقدام دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی از مربوطات ولسوالی های گرشک و نادعلی ولایت هلمند ۳ میل پیکا ۹ میل کلاشینکوف همراه با ۲۴ عدد شاژور، ۳ میل تفنگچه تی تی، ۲۳ حلقه ماین های مختلف النوع، ۷عدد جی پی اس، ۴ پایه مخابره، ۲  قاب دوربین و صد ها فیر مرمی مختلف النوع را کشف وبدست آورده اند.

براساس یک خبر دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی در جریان یک عملیات تجسسی در مربوطات ولسوالی شورتپه ولایت بلخ، دو تن از تروریستان را بنام  ملا نادر و ایشانقل باشندگان اصلی و فعلی قریه هزار توقی ولسوالی شورتپه دستگیرنموده اند .

 افراد دستگیر شده در جریان تحقیقات ابتدائی بجرم خویش اعتراف کرده گفته اند که دو تن از ساتنمنان و یک سرباز پولیس ولسوالی شورتپه را به قتل رسانده اند.

در یک اقدام دیگر با همکاری نزدیک مردم قاری عبدالنذیرعضو گروه تروریستان از مربوطات ولسوالی دشت ارچی ولایت کندز دستگیرشده، او در فعالیت های متعدد تخریبی، تروریستی، ماین گذاری کنار جاده و تروراشخاص و افراد در مرکز ولسوالی های ولایت کندز سهم فعال داشته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *