جلسه رهبران جهادی با دو نامزد ریاست جمهوری در ارگ

دو نامزد ریاست جمهوری در جلسه رهبران جهادی و سران قوای سه گانه در ارگ ریاست جمهوری از پیشرفت  قابل ملاحظه ای در گفتگو ها برای ایجاد حکومت وحدت ملی در افغانستان خبردادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این جلسه قبل از ظهر روز جمعه (۲۸ سنبله) به ریاست حامد کرزی با حضور رهبران جهادی، سران قوای سه گانه دولت دکتر اشرف غنی احمدزی و دکتر عبدالله عبد الله نامزدان ریاست جمهوری در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه حضرت صبغت الله مجددی، پیر سید احمد گیلانی، استاد عبدالرب رسول سیاف، معاونین ریاست جمهوری، رئیس دادگاه عالی(قاضی القضات) روسای مجلسین شورای ملی، نعمت الله شهرانی، مولوی قیام الدین کشاف، حاجی دین محمد، محمد اسماعیل خان و گلرحمن قاضی حضور داشتند.

نامزدان ریاست جمهوری در جلسه از پیشرفت  قابل ملاحظه ای در گفتگو ها برای به پایان رساندن روند انتخابات و ایجاد حکومت وحدت ملی خبر دادند.

اعضای جلسه از پیشرفت قابل توجه در موارد روند انتخابات  ابراز خوشی نموده و از نامزدان ریاست جمهوری خواستند تا هرچه زودتر به نتیجه نهایی رسیده و موضوع را به اطلاع مردم افغانستان برسانند.

همچنین حامدکرزی رئیس جمهوری افغانستان از پیشرفت های یاد شده ابراز خوشی نموده و آرزو نمود تا در حضور بزرگان کشورمان، متن این توافقات هرچه زودتر امضا شود.

در اخیر این جلسه روی چگونگی  برگزاری مراسم تحلیف رئیس منتخب نیز صحبت شد.

روسای قوای سه‌گانه و شماری از بزرگان جهادی روز گذشته نیز با حامدکرزی رئیس جمهوری کشور در ارگ دیدار کرده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *