جلسه امنیتی با حضور سران حکومت وحدت ملی برگزار شد

جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به ریاست “محمد اشرف غنی” رئیس جمهور و با حضور “داکتر عبدالله عبدالله” رئیس اجرایی، وزرای دفاع، امور داخله و امنیت ملی در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این جلسه امنیتی بعد از ظهر امروز پنجشنبه (۱۲ حوت) برگزار شد و در آن اوضاع عمومی امنیتی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه حملات تروریستی روز گذشته که در اثر آن تعدادی از هموطنان ما شهید و زخمی شدند، به شدیدترین الفاظ محکوم گردید و تاکید شد که این عمل دشمنان مردم افغانستان نشان دهندۀ ضعف و شکست آنان در جنگ رو در رو با نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور است.

در جلسه، مراتب تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدا ابراز شد و برای شهدا بهشت برین و به مجروحان این رویدادهای تروریستی، صحتمندی کامل از بارگاه ایزد متعال استدعا گردید.

همچنین وزرای بخش دفاعی و امنیتی در مورد وضعیت عمومی امنیتی کشور به ویژه ولایات بغلان، لغمان، جوزجان و کابل گزارش ارائه نمودند.

در این جلسه تهدیدات امنیتی نیز مورد بررسی قرار داده شد و تلاش ها، رشادت ها و مبارزه هدفمند نیروهای ملی دفاعی و امنیتی را مورد ستایش قرار گرفت.

همچنان در این جلسه آخرین تحولات به شمول انکشافات امنیتی در تاله و برفک مورد بررسی قرار گرفت و هدایات لازم جهت دفع تهدیدات امنیتی به قوای دفاعی و امنیتی کشور صادر شد.

در اخیر ضمن اینکه در مورد سطح اکمالات اساسی قوای دفاعی و امنیتی کشور گزارش مفصل ارائه گردید، بر هماهنگی بیشتر بین قول اردوها، قوماندانی ها، کندک ها و پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور تأکید صورت گرفت و هدایات لازم در زمینه سطح اکمالات پرسونل، تعلیم و تربیه، تجهیزات و سطح احضارات، صادر گردید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *