جزئیات تازه در مورد حادثه تروریستی دیروز کابل

انتحاری در کمپنیوزارت امور داخله اعلام کرد که بررسی های تازه از حادثه تروریستی دیروز در کابل نشان می دهد که در نتیجه دو حمله انتحاریِ پیهم، ۳۲ تن از سربازان پولیس ملی همراه با یک فرد ملکی به شهادت رسیده و ۷۹ سرباز پولیس ملی همراه با یک فرد ملکی زخم برداشته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بربنیاد معلومات تازه گروه بررسی های اولیه، ابتدا یک فرد انتحاری پیاده خود را در نزدیکی کاروان نیروهای پولیس ملی خود را منفجر ساخته و سپس یک انتحاری کننده دیگر، خود و موتر مملو از مواد انفجاری همراهش را منفجر ساخته است.

با این حال، وزیر امور داخله، دستور ایجاد دو کمیسیون ویژه به منظور بررسی چگونگی وقوع رویداد تروریستی دیروز و کمک رسانی به خانواده های شهدا و زخمیان حادثه، را داده است.

طبق هدایت وزیر امور داخله، یکی از کمیسیون ها وظیفه دارد تا با جدیت در مورد حادثه تروریستی دیروز تحقیق نموده و جزییات کامل آن را در اختیار رهبری وزارت قرار داده و همزمان راه کار های بهتری را برای جلوگیری از وقوع رویداد های مشابه در آینده پیشنهاد نماید.

کمیسیون دومی، موظف شده تا به خانواده های شهدای حادثه تروریستی دیروز کمک نموده و همچنان به مجروحین این حادثه رسیده گی جدی و عاجل نماید.

وزیر امور دخله در همین حال، با زخمیان حادثه تروریستی دیروز دیدار و از داکتران شفاخانه سه صد بستر پولیس به خاطر رسیده گی به زخمیان حادثه قدردانی نمود.

وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، ضمن محکوم نمودن این حمله تروریستی، به بازمانده گان شهدای این حادثه صبرجمیل و برای زخمیان شفای عاجل از بارگاه ایزد متعال تمنا دارد و به مردم افغانستان اطمینان می دهد که انتقام خون فرزندان صدیق شان را از گروه وحشی و مزدور طالبان خواهد گرفت.

Author

About Author