جزئیات تازه تماس‌ داماد ترامپ با روس‌ها

بعد از انتشار بیانیه‌ ۱۱ صفحه‌ای از سوی داماد رئیس‌جمهور امریکا، جزئیات جدیدی از دیدارهای وی با افراد روسی افشا شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در بیانیه جدید «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ که در سی‌ان‌ان نشر شده؛ آمده است که هیچ تماس دیگری با افرادی که نماینده دولت روسیه بوده‌اند، نداشته است.

در این بیانیه که پیش از حضور کوشنر در نشست غیرعلنی کمیته امور اطلاعاتی سنای آمریکا منتشر شده؛ برای اولین‌بار به صورت علنی درباره چهار دیدارش با روس‌ها طی دوران کارزار انتخابات ریاست جمهوری و دوران انتقالی مطالبی ارائه شده است.

کوشنر در این بیانیه تأکید کرده است که طی این دیدارها، از جمله دو مواجهه با سفیر روسیه در واشنگتن، یک دیدار با رئیس یک بانک دولتی روسی و دیدار اخیرش با یک وکیل روس و دیگر مواردی که از سوی فرزند ترامپ، دونالد جونیور برگزار شده بودند، هیچ چیز نامناسبی را مورد بحث و بررسی قرار نداده است.

داماد ترامپ گفته است که نه تبانی کرده‌ و نه هیچ کسی دیگری از اعضای کارزار تبلیغاتی را که با دولتی خارجی تبانی کرده باشد را می‌شناسد.

وی گزارش رویترز درباره اینکه در ماه‌های اپریل و نوامبر ۲۰۱۶ تماس‌هایی با سرگئی کیسیلاک، سفیر روسیه داشته است را رد کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *