جاپان، میدانی برای آماده گی مقابله با سنگاپور

12527784_1052630618131391_1616469997_nتیم ملی فوتبال افغانستان در هفتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز مهمان تیم ملی جاپان است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این دیدار ساعت سه بعدازظهر امروز (۵حمل) در ورزشگاه سایتاما در حالی برگزار می شود که تیم ملی افغانستان در رتبه چهارم گروه E قرار دارد.

برای این دیدار پیتر شگرت، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به چند بازیکن تاثیرگذارش به دلیل اینکه یک کارت زرد دارند، احتمالا استراحت خواهد داد؛ ضمن اینکه از اردوی تیم ملی در جاپان خبر می رسد که خیبر امانی و اباسین علی خیل نیز به دلیل مصدومیت در دیدار با جاپان غایب خواهند بود.

در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی کشور با شش گول مغلوب جاپان شده بود.

این تصمیم های سرمربی تیم ملی به خاطر نتیجه گرفتن در آخرین دیدار برابر سنگاپور گرفته شده است، چون کسب سه امتیاز احتمالی با سنگاپور به صعود تیم ملی به دور سوم مقدماتی جام جهانی کمک خواهد کرد.

بر اساس برنامه تعیین شده برای مسابقات جام جهانی، بهترین تیم های چهارم از آسیا به دور سوم راه می یابند و تیم ملی افغانستان نیز در حال حاضر با شش امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

در بین تیم های چهارم در آسیا، رقابت اصلی افغانستان با بحرین، گوام، مالدیف و تاجیکستان است.

تیم ملی فوتبال کشور در آخرین دیدار خود روز ۱۰ حمل در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سنگاپور خواهد رفت و با پیروزی در این دیدار ۹ امتیازی شده و شانس صعود به مرحله سوم را به دست می آورد.

افغانستان در دیدار رفت و در خانه سنگاپور، با یک گول مغلوب این تیم شده بود.

Author

About Author