جاسازی مواد انفجاری درتصاویرتبلیغاتی کاندیدان در فاریاب

مقامات ریاست عمومی امنیت ملی می گویند که تروریستان مواد انفجاری را به تصاویر و لوایح تبلیفاتی کاندیدان ریاست جمهوری در ولایت فاریاب جاسازی نموده بودند که قبل از انفجار خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دفتر مطبوعاتی امنیت ملی در کابل خبر داد  که حلقات تروریستی بیرون از مرز با حمایت یکی از سازمانهای استخباراتی منطقه  مواد انفجاری را در تصاویر و لوایح تبلیغاتی کاندیدان و معاونین ریاست جمهوری جاسازی کرده بودند.

براساس اعلامیه خبری ریاست عمومی امنیت ملی، تروریستان قصد داشتند تا با استفاده از مواد انفجاریه که به سیستم نهایت پیشرفته در تصاویر و لوایح کاندیدان جاسازی شده بود یکی از جلسات کمپاین  انتخاباتی را در شهر میمنه ولایت فاریاب مورد حمله تروریستی قرار دهند.

این طرح توسط منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی کشف شده و چهار تن از عاملین آن با مقدار تصاویر مملو از مواد انفجاریه بازداشت شدند.

ریاست عمومی امنیت ملی از تمام ستاد های انتخاباتی کاندیدان ریاست جمهوری و مسوولین امنیتی کشور خواسته است تا شیوه و میتودهای جدید تروریستی را  جدی مدنظر داشته، در صورت برخورد با چنین موارد ارگان های امنیتی را در جریان قرار دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *