جاده ای در عربستان به نام البغدادی رهبر داعش مسمی شد

12644961_10207941615034248_7990145177928678970_nرسانه های غربی از نام گذاری یکی از جاده ها در پایتخت عربستان سعودی به نام ابوبکرالبغدادی رهبر گروه تروریستی داعش خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یکی از جاده‌های ریاض پایتخت عربستان سعودی به نام ابوبکرالبغدادی رهبر گروه داعش نام گذاری شده است و این بیانگر به رسمیت شناختن گروه تروریستی داعش توسط آل سعود است.

سی ان ان گزارش داده است که این جاده، در ریاض به نام رهبر داعش نام گذاری شده و اما دولت عربستان سعودی در مورد درستی و نادرسی این خبر واکنش نشان نداده است.

داعش یک گروه خشونت‌گرا است که به نام دولت اسلامی عراق و شام یاد می‌شود و این گروه درپی‌ایجاد خلافت اسلامی در سراسر کشورهای اسلامی می‌باشد که مرکز آن در عراق و سوریه میباشد.

این گروه تاکنون در برابر مخالفانش و کسانی که با این گروه مخالف هستند به شدید ترین نوع خشونت برخورد کرده و افرادی زیادی را در محضرعام گردن زده اند.

داعش به نام جهادالنکاح از زنان دعوت می‌کند که در صف سربازان این گروه پیوسته و نیازهای جنسی سربازان را برآورده سازند و توجیه می‌نمایند که این کارشان نوعی از جهاد می‌باشد.

افرادی به نام این گروه در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان از یک سال به این سو فعالیت دارند که بیشتر این افراد پیش از این اعضای گروه طالبان بوده اند و به دلایلی به این گروه پیوسته اند.

Author

About Author