تیم های صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان مشخص شد

با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، شانزده تیم صعودکننده به مرحله حذفی این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش بخش ورزش خبرگزاری خاورمیانه، مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، بامداد امروز با برگزاری هشت دیدار از چهار گروه اول به پایان رسید.

به این ترتیب شانزده تیم اول و دوم گروه های هشت گانه به مرحله حذفی صعود کردند.

از گروه اول این مسابقات پاری سن ژرمن با ۱۶ امتیاز و رئال مادرید با ۱۱ امتیاز، جواز صعود گرفتند، تیم های بایرن مونیخ و تاتنهام با ۱۸ و ۱۰ امتیاز از گروه دوم صعود کردند.

در گروه سوم نیز منچسترسیتی با ۱۴ امتیاز صدرنشین شده و آتالانتا نیز با هفت امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کردند و یوونتوس با ۱۶ و اتلتیکومادرید با ۱۰ امتیاز، جواز صعود گرفتند.

لیورپول و ناپولی هم تنها با اختلاف یک امتیاز و ۱۳ و ۱۲ امتیاز گام به مرحله حذفی گذاشتند و بارسلونا و دورتموند هم با ۱۴ و ۱۰ امتیاز، تیم های صعود کننده از مرحله ششم بودند.

از گروه هفتم که یکی از پیچیده ترین گروه های مرحله مقدماتی بود هم لایپزیش و لیون با ۱۱ و هشت امتیاز به مرحله حذفی صعود کرده و والنسیا و چلسی هر دو با ۱۱ امتیاز از گروه هشتم جواز صعود گرفتند.

قرعه کشی مرحله حذفی نیز به زودی انجام می شود.

در عین حال، تیم های کلوب بروژ، المپیاکوس، شاختار، بایرن لورکوزن، سالرزبورگ، اینترمیلان، بنفیکا و آژاکس هم با حضور در مکان سوم گروه های هشت گانه، به مسابقات لیگ اروپا راه یافتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *