تیم ملی فوتبال کشورمان تیم ملی فوتبال پاکستان را زمین گیرکرد

پروژه گول افغانستان  یا زمین ورزشی فدراسیون فوتبال کشور در کابل امروز (۲۹ اسد) شاهد برگزاری یک دیدار دوستانه میان تیم های ملی  فوتبال  افغانستان و پاکستان بود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این دیدار تیم ملی پوشان فوتبال افغانستان و پاکستان بعد سی وهفت سال و اولین بار با میزبانی افغانستان در غازی استدیوم شهر کابل برگزار شد.

این بازی راس ساعت چهار بعداز ظهر  به وقت افغانستان آغاز  شد و جریان بازی توسط دو رسانه خصوصی به طور زنده به نشر رسید.

بازی در میان شور و هیاهوی تماشا چیان ادامه یافت تا اینکه در دقیقه نوزدهم اولین گول توسط سنجر احمدی مهاجم تیم ملی افغانستان وارد دروازه  تیم ملی پاکستان شد .

نیمه اول با همین نتیجه به پایان یافت  اما در نیمه دوم یک همکاری خوب میان بازیکنان تیم ملی افغانستان سبب شد تا یوسف مشرقی در دقیقه هفتاد و یکم بازی  دومین توپ را وارد درواز ه پاکستان سازد .

بازی با تشویق تماشاچیان با تسلط کامل بازیکنان کشور در نیمه دوم ادامه یافت تا اینکه  معروف محمدی زیباترین گول  این دیدار را وارد دروازه پاکستان ساخت  و افغانستان را سه برصفر از پاکستان جلو انداخت .

این نتیجه تا پایان دیدار حفظ شد و بالاخره سوت پایان این دیدار توسط داور تاجکستانی  زده شد و پیروزی تیم ملی افغانستان در مقابل تیم پاکستان اعلان شد .

افغانستان توانست در یک بازی کاملا نفس گیر ولی مقتدرانه  با نتیجه ۳ بر ۰ پاکستان  را درهم کوببد .

این در حالیست که موجهای گسترده این بازی دوستانه در رسانه  های حقیقی  و  کاربران شبکه های مجازی مانند فیس بوک و تویتر  نیز پوشش خاصی داشت و هر لحظ پیام های تبریکی و خوشحالی از سوی کابران فیس بوک به صفحه مجازی انترنت قرار می گرفت و حتا مقامات بلند پایه دولتی از طریق فیس بوک این پیروزی تیم ملی پوشان فوتبال کشور را تبریک گفتند .

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *