تیم ملی فوتبال افغانستان نایب قهرمان جنوب آسیا شد

فوتبالتیم ملی فوتبال افغانستان در دومین بازی  فینال جنوب آسیا  دو بر یک به هند باخت و با این حال به مقام نایب قهرمانی این بازی ها دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تیم ملی فوتبال افغانستان با شکست تیم های مالدیف، بوتان، بنگلادش و سریلانکا به مرحله نهایی مسابقات جنوب آسیا راه یافته بود.

بازی میان تیم میان افغانستان و هند، ساعت ۵:۳۰  دقیقه  شام امروز یک شنبه آغاز شد و در نیمه اول بازی هی کدام از تیم ها نتوانستند دروازه همدیگر باز نمایند.

اما در نیمه دوم در دقیقه ۶۸ بازی کن تیم ملی افغانستان  آقای فیصل شایسته توانست دروازه هندوستان را باز کرد ولی درست دو دقیقه پس از گل افغانستان بازیکنان هندوستان در دقیقه ۷۰ توانستند دروازه افغانستان را باز کنند تا نتیحه بازی یک بریک  ادامه پیدا کنند.

فوتبال1

بازی در نیمه دوم با نتیجه ۱ – ۱ به اتمام رسید و دارو بازی را با شروع ۳۰ دقیقه وقت اضافی آغاز کرد.

در دقیقه ۱۱ بازی تیم هندوستان دومین بار دروازه افغانستان را باز کرد و در آغاز دور دوم  داور مسابقه یک فرصت پنالتی را برای افغانستان نگرفت و بازی با نتیجه دو بر یک به سود هندوستان به پایان رسید و هندوستان برای هفتمین بار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

گفتنی است در این بازی ها افغانستان با شکست سه بر صفر بوتان، ۴ بر صفر بنگلادیش  و ۵  بر صفر سریلانکا و ۴ بر۱ مالدیو را درهم کوبید به عنوان تیم اول به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد و در این مرحله به مصاف  میزبان هندوستان قرار گرفت.

Author

About Author