تیم ملی تکواندو وهند بال افغانستان در چین و هند

در روز سوم مسابقات جهانی تکواندو در چین افغانستان به دو پیروزی ارزشمند دست یافت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تیم ملی تکواندوی افغانستان که هفته ی گذشته برای اشتراک در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان جهان و مسابقات جهانی راهی کشور چین شده بودند.

 در این بازی ها شهباز امیری با اختلاف چهار امتیاز مبارز نیپالی را شکست داد و نعمت الله حریف اوکرائینی خود را از پیشرو برداشت.

 در دور دوم این رقابتها شهباز امیری ملی پوش کشور دربرابر ورزشکار اوکرائینی به میدان میرود و نعمت الله دربرابر ورزشکار از کشور ایتالیا می ایستد.

 پیش از این ورزشکاران افغانستان با وجود تلاش نتوانسته بودند کسب سهمیه المپیک را به دست بیاورند و از ادامه این مسابقات کنار رفته بودند.

 این رقابت ها با حضور یکصدو هفت کشور جهان در تایوان برگذارشده اند.

همچنین تیم ملی هند بال افغانستان که به تاریخ ۲۲ مارچ برای اشتراک در مسابقات جنوب آسیا راهی کشور هندوستان شده بود، در نخستین دیدار تیم ملی هند بال کشور نیپال را شکست داد.

این مسابقات که به میزبانی کشور هندوستان با اشتراک کشور های افغانستان، پاکستان، نیپال، بنگله دیش و هندوستان آغاز گردیده و تا یک هفته ادامه دارد که از افغانستان ۸ ورزشکار، ۲ ریفری، ۱ هئت و ۱ داور ا شتراک نموده اند.

گفتنی است که این مسابقات در دو گروپ برگزار گردیده که تیم ملی هندبال افغانستان با تیم های هندبال پاکستان و نیپال در یک گروپ قرار گرفته است و قرار است تیم ملی هند بال کشور، ا مروز ساعت ۴ عصر با تیم ملی هند بال پاکستان به میدان برود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *