تیم شهباز نایب قهرمان جام رمضان

ایران تیم فوتسال شهباز در دیدار فینال جام رمضان ولایت قم با نتیجه ۵ بر ۱ بازی را به تیم آتلیه طهران واگذار کرد و نایب قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این دیدار از ساعت ۲۳:۵۰ در سالن شهید حیدریان و با حضور بیش از دو هزار تماشگر افغانستانی و ایرانی برگزار شد . از همان ابتدا تیم آتلیه طهران(سقف بهمن )  که از حضور علیرضا وفایی بازیکن تیم ملی ایران و تیم فوتسال تاسیسات دریایی که به تازگی از جام باشگاه های جهان بازگشته بود بهره مند بود حملاتی را روی دروازه تیم شهباز تدارک دیدند و این بازیکن تیم ملی ایران تا دقیقه ده دو بار تیر دروازه شهباز را به لرزه در آورد . هر چند بازیکنان شهباز هم در ضد حملات موقعیت های را ایجاد کردند اما هیچ کدام ثمری نداشت .

در دقیقه ۱۶روح الله ایثاری توانست اولین گل بازی را برای تیم آتلیه طهران به ثمر برساند . تنها ۳ دقیقه بعد محسن شعوفی موفق شد دومین گل این تیم را وارد دروازه شهباز کند.

در نیمه دوم تیم شهباز در دقیقه ۲۲ سومین گل را دریافت کرد . در دقیقه ۲۸ بازی بود که دروازه بان شهباز با خطای که روی بازیکن حریف انجام داد تیم آتلیه طهران را صاحب ضربه پنالتی کرد و ایثاری برای دومین بار در این بازی از روی نقطه پنالتی موفق به گل زنی شد. بازیکنان شهباز بعد از دریافت گل چهارم  بازی بهتری به نمایش گذاشتند و چندین بار تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند اما موفق نبودند .  در دقیقه ۳۷ بازی علی فیاضی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و تیم شهباز را امیدوار کند. هر چند در دقایق پایانی تیم شهباز کاملا تیم برترمیدان بود و چندین موقعیت خطرناک نیز ایجاد کردند اما هیچ کدام راهی به دروازه تیم حریف پیدا نکرد. در دقیقه ۳۹ بازیکنان شهباز ششمین خطای نیمه دوم را انجام دادند تا علیرضا وفایی بتواند از روی نقطه پنالتی دوم گل پنجم تیمش را به ثمر برساند در ثانیه های پایانی هم تیم شهباز صاحب دو موقعیت خوبی شدند اما نتوانستند از آنها گلی بسازند.

بدین ترتیب تیم آتلیه طهران که در لیگ دسته یک ایران بازی میکند و در این بازی از حضور چند بازیکن لیگ برتری و تیم ملی ایران نیز برخوردار بود توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تیم شهباز نماینده مهاجرین افغانستانی با شایستگی عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

آقای حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی ایران که نیمه اول از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کرد در بین دو نیمه وارد رختکن تیم اتلیه طهران شد و با آنها عکس یادگاری گرفت. بازیکنان تیم شهباز و سرمربی این تیم آقای عباس احمدی خستگی و نداشتن تمرینات گروهی را عامل این شکست دانستند.

مهدی نوروزی بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان و تیم شهباز که زمزه های از پیوستن او و علی فیاضی به تیم لیگ برتری یاسین پیشرو قم نیز به گوش می رسد گفت: این بازی بسیار بازی سختی بود که ما در نیمه اول روی اشتباهاتمان دو گل را دریافت کردیم و در نیمه دوم سعی کردیم جبران کنیم که چنین نشد. ایشان در رابطه به اینکه در مرحله گروهی به همین تیم آتلیه طهران با یک گل اختلاف بازی را واگذار کرده بودید  اما حالا با چهار گل اختلاف بازی را واگذار کرده اند بیان داشت: خستگی مهم ترین عامل شکست سنگین ما بود، ما در طی یک هفته گذشته فقط یک شب استراحت داشتیم و تمام شب های دیگر بازی داشتیم.

فاضل نعمتی کاپیتان تیم شهباز ضمن تشکر از حمایت تماشاچیان تیم شهباز افزود فشردگی مسابقات و اینکه تیم حریف بازیکنان چون علی رضا وفایی را در ترکیب خود اضافه کرده بودند از عوامل شکست ما بود.

لازم به ذکر است تیم شهباز و سفیر دو تیم افغانستانی بودند که به همراه ۱۸تیم از بهترین تیم های ولایت قم که برخی از آنها در لیگ دسته یک و دسته دو و لیگ امید ایران حضور دارند ۲۰تیم حاضر در این مسابقات را تشکیل می دادند که کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم شهباز ارزشش کمتر از قهرمانی نیست.

Author

About Author