توافق قریب الوقوع انصارالله برای برقراری آتش بس در یمن

سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش در حال رایزنی با فرستاده سازمان ملل برای توافق جهت برقراری آتش بس در این کشور .

نشانواره_انصارالله_یمنسخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش در حال رایزنی با فرستاده سازمان ملل برای توافق جهت برقراری آتش بس در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از پایگاه اینترنتی رصد، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در پیامی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی فیس بوک با بیان این مطلب عنوان داشت که روز جمعه با حضور سفیران اتحادیه اروپا و آلمان با اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن دیدار کرده است.

وی در ادامه نوشت: در این دیدار در خصوص توافق جهت حصول آتش بس فوری که در طول ماه رمضان ادامه داشته باشد گفت‌وگو شد.

سخنگوی انصارالله اعلام کرد که این جنبش با فرستاده سازمان ملل به یمن برای برقرارری آتش بس در طول ماه رمضان رایزنی می‌کند.

پیشتر شبکه المیادین از تماس تلفنی عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی با بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل و موافقت ریاض با آتش بس خبر داد اما این خبر از سوی شبکه العربیه به نقل از یک منبع مسئول در ائتلاف عربی تکذیب شد. در همین حال شبکه خبری ارم نیوز با انتشاراخباری از موافقت عربستان با آتس بس جدید در یمن خبر داد.

Author

About Author