تنها راه انهدام داعش کمک با بشار اسد است

IMG16142259روزنامه ایندیپندنت برخورداری اروپا از امنیت کامل را در گرو انهدام کامل گروه تروریستی داعش دانست و تاکید کرد که این امر تنها با کمک بشار اسد رئیس جمهوری سوریه میسر است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه ایندپندنت در مقاله‌ای به قلم پاتریک کاکبرن با این عنوان که “با تدابیر امنیتی نمی توان داعش را متوقف کرد زیرا عاملان انتحاری همواره می توانند نفوذ کنند”، به بررسی راهکار پایان دادن به خطر داعش پرداخت و نوشت: ویران کردن کامل و همه جانبه گروه داعش تنها از طریق حمله به آن از سوی نیروی هوایی آمریکا با حمایت و پشتیبانی نیروهای بشار اسد رئیس جمهور سوریه در روی زمین میسر خواهد بود.

وی افزود: با از بین بردن گروه داعش، اروپا می تواند امن باقی بماند.

این نویسنده تصریح کرد: گروه داعش از تبعات و پیامدهای حملات پاریس خرسند خواهد بود زیرا توانایی داعش را برای تاثیرگذاری، به شیوه وحشیانه خود، بر کشوری که با حملات هوایی این گروه را هدف قرار می دهد، نشان می دهد.

کاکبرن نوشت: وقتی روسیه حملات هوایی خود علیه داعش در ۳۰ سپتامبر را آغاز کرد، گروه داعش با بمبگذاری در یک هواپیمای روسی حامل ۲۲۴ سرنشین در مسیر شرم الشیخ مصر به روسیه به آن پاسخ داد.

این نویسنده افزود: سران گروه ۲۰ نیز همواره توانایی های گروه داعش را کم دانسته اند.

کاکبرن در پایان نوشت: تنها راه حل همان انهدام گروه داعش است و این امر بدون حملات هوایی مشترک روسیه و آمریکا با همکاری شرکای آنها روی زمین که با داعش می جنگند، مسیر نمی شود.

Author

About Author