تمجید رهبر مسیحیان لبنان از عملیات حزب الله لبنان در قلمون

بنابر گزارش خبرنگار ان.تی.وی، پاتریاک الراعی (رهبر مسیحیان مارونی لبنان) خصوصی ضمن ابراز خشنودی از عملیات حزب الله در منطقه

بنابر گزارش خبرنگار ان.تی.وی، پاتریاک الراعی (رهبر مسیحیان مارونی لبنان)  خصوصی ضمن ابراز خشنودی از عملیات حزب الله در منطقه قلمون اظهار داشت: “عملیات نظامی حزب الله در منطقه قلمون علیه عناصر تکفیری باعث دور شدن شبح تروریست و ناامنی از لبنان و مناطق مسیحی‌نشین شرق و شمال شرق لبنان خواهد گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وی علاوه کرد تقاضای کمک و مساعدت زیادی از مسیحیان مناطق یاد شده که نشان دهنده نگرانی شدید آن‌ها نسبت به تهدید تروریست‌ها می‌باشد به من می‌رسید، ولی متاسفانه ارتش و سایر احزاب مسیحی و لبنانی توان یاری رساندن به ساکنین این مناطق را نداشتند.

نامبرده ضمن انتقاد از برخی از مسئولین مسیحی لبنان خصوصا سمیر جعجع که عملیات حزب‌الله در قلمون را محکوم نمودند بیان داشت:  اظهارات این افراد در این مقطع غیر‌مسئولانه است و برای خوشایند سعودی و آمریکایی‌ها مطرح شده، جعجع بنابر نقشی که برایش تعیین کرده‌اند مجبور است همواره علیه حزب‌الله موضع بگیرد.

 این درحالی است که  جوانان حزب‌الله با تقدیم جان خود در حال دفاع از همه طوائف لبنانی چه مسلمان و چه مسیحی می‌باشند و بر همه ما لبنانی‌ها واجب است دست دعا برای آنها بلند کرده و به روح شهدایشان درود بفرستیم.

من به نتایج این عملیات خوشبین هستم و معتقدم این عملیات امنیت بیشتر را برای لبنان به دنبال خواهد داشت.

Author

About Author