تلفات سنگین داعش در عملیات ویژه کوماندو در ننگرهار

13823281_1233965653336019_1535406861_nدر نتیجه عملیات نیروهای کوماندوی اردوی ملی بر مواضع گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار، ۱۵۸ عضو این گروه تروریستی کشته و بیش از ۶۰ دیگر آنها زخمی شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، دفتر مطبوعایت ولایت ننگرهار با نشر خبرنامه ای گفته است که تورنجنرال بسم الله وزیری، فرمانده عمومی کوماندوی وزارت دفاع ملی در کنفرانس خبری خود گفته است که در این عملیات، شمار زیادی از مناطق از وجود گروه تروریستی داعش پاکسازی شده است.

وزیری گفت که این عملیات به هدف پاکسازی و نابودی داعش راه اندازی شده و در نتیجه آن در ولسوالی های کوت، نازیان، اچین و هسکه مینه ۱۵۸ عضو گروه تروریستی داعش کشته و بیش از ۶۰ تن دیگر زخمی شده است.

در خبرنامه به نقل از وزیری آمده است که در این عملیات، مراکز مهم نظامی، قضایی و عدلی گروه تروریستی داعش توسط نیروهای کوماندو فتح شده است.

فرمانده عمومی کوماندوی وزارت دفاع ملی گفته است :«افراد داعش توانایی رویارویی با کوماندو را ندارد و در هر جا که باشد، کشته می شوند.»

در عین حال، منبع از ادامه عملیات در مناطقی که گروه تروریستی داعش حضور دارد، خبر داد.

این در حالی است که در چند روز اخیر و در جریان عملیات هوایی و زمینی مشترک نیروهای امنیتی افغانستان و خارجی، تلفات سنگینی بر گروه تروریستی داعش وارد شده است.

Author

About Author