تغییرات تازه به سطح رهبری پولیس در سه ولایت کشور

فرماندهان پولیس سه ولایت کشور براساس حکم رئیس جمهورکرزی از یک ولایت به ولایت تبدل شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، براساس حکم ریاست جمهوری فرماندهان پولیس ولایات پنجشیر، جوزجان و نیمروز از یک ولایت به ولایت دیگر تبدل شده اند.

براساس اعلامیه اداره امور و دارالانشای شورای وزیران، مقرری های جدید بر اساس پیشنهاد وزارت امور داخله و منظوری مقام عالی ریاست جمهوری صورت گرفته است.

براساس این حکم مل پاسوال “عبدالعزیز غیرت” فرمانده پولیس ولایت جوزجان بحیث فرمانده پولیس ولایت پنجشیر گماشته شده است.

مل پاسوال “محمد قسیم” فرمانده پولیس پنجشیر  بحیث فرمانده جدید پولیس ولایت نیمروز و سمونوال “فقیر محمد” افسر احتیاط ریاست پیژنتون وزارت امور داخله بحیث فرمانده پولیس ولایت جوزجان تقرری حاصل نموده است.

همچنین پاسوال “محمد کبیر اندرابی” سابق فرمانده پولیس ولایت نیمروز در بست احتیاط ریاست پیژنتون وزارت امور داخله کشور معرفی شده است.

غلام مجتبی پتنگ پس از آنکه از سوی مجلس نمایندگان سلب اعتماد شده است دست به یک سلسله تغییرات و تبدیلات به سطح رهبری پولیس ملی زده است و چندی قبل نیز با پیشنهاد وی رئیس جمهور کرزی حکم جابجایی فرماندهان پولیس را در چند ولایت دیگر صادر نمود.

به هر اندازه ای که در سیستم ادارات و پولیس ملی افغانستان تغییرات بوجود می آید به همان اندازه سطح ناامنی ها در ولایات بیشتر می شود و مخالفین مسلح دولت هر روز دست به تحرکات تازه ای می زنند و همواره از مردم و نیروهای امنیتی کشور قربانی می گیرند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *