تعهد دوباره برای حمایت از بانوان

OLYMPUS DIGITAL CAMERAرئیس اجرائیه حکومت یک بار دیگر بر تعهد دولت برای حمایت از بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، داکتر عبدالله، شام دیروز با شماری از بانوان ائتلاف ملی افغانستان دیدار کرده و به آنها وعده داد حکومت برای حمایت از بانوان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

در این دیدار، بانوان نیز از مشکلات عمده شان در کشور یاد کرده گفتند که خشونت در برابر زنان هنوز هم در کشور وجود دارد و بیکاری و فقر نیز در حال گسترش بوده و بر مشکلات آنها افزوده است.

به گفته آنان، حکومت باید در جذب بانوان در نهادهای دولت و مساعد ساختن زمینه مناسب برای حضور و فعالیت های بانوان در بخش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تلاش جدی نماید.

در عین حال، داکتر عبدالله از تلاش های زنان در عرصه های مختلف قدردانی کرده و اظهار داشت که حکومت وحدت ملی پیش از این نیز تعهد کرده بود که از بانوان حمایت می کند و بازهم بر این حمایت تاکید می کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس اجرائیه همچنین تاکید کرد که برای محو خشونت علیه بانوان به تلاش و مبارزه فراگیر و مداوم نیاز است که با حمایت و همکاری مردم این چالش نیز حل خواهد شد.

این در حالی است که خشونت در برابر زنان در طول سالهای اخیر در کشور زیاد بوده و واکنش نهادهای دفاع از حقوق زنان را به دنبال داشته است.

Author

About Author