تعلیق وظیفه آمر حوزه سیزدهم و ۴ منسوب دیگر این حوزه

وزارت امور داخلهوزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان پس از اعلام تعلیق وظیفه آمر حوزه یازدهم از تعلیق وظیفه آمر حوزه سیزدهم با چهار تن از کامندان دیگر این حوزه در غرب شهر کابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، براساس معلومات وزارت امور داخله ضمن تعلیق وظیفه آمر حوزه سیزدهم امنیتی پولیس و چهار منسوب دیگر این حوزه، مورد تحقیق و بازپرس نیز قرار گرفته اند.

وزارت امور داخله اعلام کرد به دنبال برخورد چند راکت روز گذشته در ساختمان پارلمان  در مربوطات حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل، وظیفه آمر حوزه و چهار منسوب پولیس این حوزه را  به تعلیق در آورده و تحقیق از آنها آغاز گردیده است.

وزارت امورداخله جمهوری اسلامی افغانستان تاکید کرده که این وزارت همواره بر لزوم جدیت در اجرای وظایف منسوبین پولیس ملی تاکید داشته ومتعهد است که پولیس ملی کشور به یک نیروی کار کن وخدمت گذار برای مردم افغانستان مبدل شود.

گفتنی است وزارت امور داخله، دو روز قبل اعلام نمود که براساس فیصله اخیر شورای امنیت ملی کشور، تدابیر ویژه‏ ی امنیتی را به منظور جلوگیری از جرایم سازمان یافته به ویژه اختطاف روی دست گرفته بود.

وزارت داخله گفته بود که برمبنای این تدابیر؛ پس از این، هرگاه در ساحه تحت مسوولیت آمرین حوزه های امنیتی و قوماندانان امنیه ولسوالی ها، اختطاف وسایر جرایم به وقوع بپیوندد، با مسوولین پولیس مربوطه که وظایف خود را به درستی انجام نداده اند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

Author

About Author