تظاهرات “ضد تقلب” به حمایت از داکترعبدالله در کابل

صدها تن از طرفداران تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله کاندیدای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری، ازصبح امروز (شنبه ۳۱ جوزا)  در کابل دست به تظاهرات زده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، چنین تظاهراتی از سوی  طرفداران عبدالله عبدالله روز پنجشنبه نیز صورت گرفته بود اما در تظاهرات امروز کابل صدا ها تن با شعار های مرگ بر متقلبین به جاده های عمومی غرب شهر کابل ریخته و علیه کمیسیون مستقل انتخابات شعار دادند.

داکترعبدالله عبدالله بر این باور است که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کشور تقلب گسترده ای شده است و او خواهان متوقف شدن روند شمارش آراء نیز شده و ناظرین خود را از کمیسیون اخراج کرده است در حالیکه کمیسیون همچنان به کار خود ادامه داده می دهد.

در همین حال صدها تن از شهرواندان غرب شهر کابل به حمایت از عبدالله و برضد تقلب دست به تظاهرات زده و این حرکت از ساحه پل سوخته آغازو به طرف چهارراهی دهمزنگ مرکزشهر ادامه دارد.

همچنین صدها تن از طرفداران داکتر عبدالله در شمال کابل نیز دست به تظاهرات زده اند.

شماری از مردم با پرپا کردن خیمه ها در جاده های عمومی از جمله در ساحه دهمزنگ شهر کابل؛ خواهان رسیدگی به وضعیت کنونی کشور شده اند.

با این حال دها تن از نیروهای پولیس ملی برای تامین امنیت شهروندان در چهارراهی ها و جاده عمومی شهر جابجا شده اند و جاده عمومی پل سوخته الی دهمزنگ به صورت کلی به روی ترافیک مسدود شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *