تشکیل”جبهه ‌مقاومت مردمی” علیه داعش در سوریه

گروهی از سران و بزرگان مردمی (عشایر) در ولایت “دیر الزور”  در شرق سوریه با انتشارفیلمی در اینترنت اعلام کردند که “جبهه ‌مقاومت مردمی” را علیه پروه تروریستی داعش  تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مهمترین هدف از تشکیل جبهه مقاومت مردمی در سوریه، بیرون راندن گروه تروریستی داعش و تکفیری ها از ساحات مختلف ولایت “دیرالزور” در شرق سوریه خوانده شده است.

این گروه با انتشار فیلمی در پایگاه‌های مختلف اینترنتی گفته که “جبهه ‌مقاومت مردمی” علیه «داعش» و مبارزه با این گروه تروریستی تکفیری در کنار ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف پاکسازی این مناطق از وجود گروه‌های تروریستی تکفیری تشکیل شده است.

این گروه در بیانیه‌ای نیز اعلام کردند، به دلیل  جنایات بی‌شمار داعش علیه اهالی مناطق شرقی سوریه بدست گروه‌های تروریستی تکفیری – وهابی و در دفاع از سوریه و دیر الزور تشکیل “جبهه ‌مقاومت مردمی” علیه «داعش» را اعلام می‌کنیم.

این بیانیه در ادامه افزوده است:‌ این جبهه تروریست‌هایی را هدف قرار می‌دهد که سوریه را به تباهی و فساد و نابودی کشاندند و مبارزه با آنها و هدف قرار دادن آنها را اقدامی مشروع و بر حق می‌داند.

در بیانیه تاکید شده است که جبهه ‌مقاومت مردمی علیه «داعش» مسئولیت تمام عملیات‌های تجسسی و هدف گیری مستقیم و غیر مستقیم داعش را در ولایت دیر الزور بخصوص طی ۴ ماه گذشته برعهده می‌گیرد و به مردم سوریه مقاومت سرسختانه علیه تروریسم را وعده می‌دهد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *