تروریست ها در سوریه یک کودک خوردسال را سر بریدند

alalam_636046008662812239_25f_4x3یکی از اعضای گروه های تروریستی در شمال سوریه ویدیویی را منتشر کرده که نشان میدهد یک کودک خوردسال را سر می برد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از العالم، تروریست ها در یکی از مناطق حلب در شمال سوریه، این کودک خورد سال را به اتهام همکاری با نیروهای ارتش سوریه، سر بریدند.

تروریست ها در این ویدیو زمانی که این کودک را سر می بریدند فریاد میزدند ” هیچ کس را در حندرات رها نمیکنیم.”

حندرات منطقه‌ای است در شمال شهر حلب که همه روزه شاهد درگیری‌های شدید گروه‌های مسلح با نیروهای ارتش سوریه است.

این در حالی است که چندی پیش ویدیویی از این کودک مجروح به دست عناصر گروه های تروریستی در سوریه منتشر شده بود که عناصر مسلح او را به عضویت در “تیپ قدس” ( گروه های فلسطینی حامی ارتش سوریه) متهم میکردند.

“رامی عبدالرحمن” مدیر مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن به خبرگزاری فرانسه گفت: این کودک ۱۳ ساله از منطقه حندرات بازداشت و در منطقه “المشهد” سر بریده شده است.

با این حال تیپ قدس اعلام کرده است که کودک اعدام شده از نیروهای آنها نبوده است.

alalam_636046007303296301_25f_4x3

مدیر مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه، با بیان اینکه کودک اعدام شده مصاب به بیماری تالاسمی بوده است افزود: این اعدام وحشیانه به دست عناصر گروه ” نور الدین الزنکی” انجام شده است.

از سویی هم گروه تروریستی نور الدین الزنکی مدعی شده است که این اعدام یک “اشتباه فردی است و جزء سیاستهای این گروه نمیباشد” و همه عاملان آن بازداشت شده اند.

Author

About Author