تروریستان با اشاره باداران خود مرتکب جنایت‌بشری می شوند

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با نشراعلامیه ای در در پیوند به حملۀ تروریستی در ولایت خوست گفته است که تروریستان با اشاره باداران خود مرتکب جنایت‌بشری و عمل نابخشدنی می شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در اثر انفجار یک موتر بمب گذاری شده توسط تروریستان صبح امروز (۶ جوزا) در ایستگاه موتر های کابل در شهر خوست ١٨ فرد ملکی شهید و ۶ تن دیگر به شمول ٢ طفل زخمی شده اند.

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرد که تروریستان در روز نخست ماه مبارک رمضان با انجام حملۀ تروریستی در ولایت خوست، شماری از هم‌وطنان ما را شهید و مجروح نمودند.

در اعلامیه گفته شده است که گروه‌های تروریستی که به ارزش‌های دینی و روزهای متبرک ارج قایل نیستند، بار دیگر به اشارۀ باداران خود مرتکب جنایت‌بشری و عمل نابخشودنی گردیدند و بی‌رحمی شانرا ثابت ساختند که این عمل جانی آنها در هیچ دین و آیینی، توجیه‌پذیر نیست.

براساس اعلامیه جنایت‌کاران باید بدانند که کشتن مردم و هدف قراردادن شهروندان بی‌گناه، هیچ‌گاه آنان را به اهداف شوم شان نمی‌رساند، بلکه نفرت و انزجار مردم نسبت به آنان هر روز افزون‌تر می‌گردد.

رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، ضمن ابراز تأسف عمیق به‌خاطر این حادثۀ المناک، به خانواده‌های قربانیان حادثۀ مذکور تسلیت عرض نموده، به مجروحین صحت‌مندی کامل از بارگاه ایزد متعال خواسته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *