تحلیلگر آمریکایی: آمریکا مسوول تمام ناآرامی های جهان است

10612544_599273736848222_4985079138251256978_nیک تحلیلگر برجسته آمریکایی در یادداشتی تاکید کرد که تمامی گروه های تروریستی که اکنون خبرساز شده اند توسط آمریکا خلق شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خاورمیانه، «استفان لندمن» تحلیلگر برجسته آمریکایی در یادداشتی در پایگاه تحلیلی «پیپلز وویس» نوشت: آمریکا دستکم از زمانی که سازمان سیا در دهه ۱۹۸۰ در اقدام علیه شوروی سابق در افغانستان دخالت کرد، گروه های تروریستی جهانی را خلق کرده است.

به طور قطع تمامی گروه هایی که اکنون خبرساز شده اند، توسط آمریکا خلق شده اند و یا به واسطه اقدامات آن کشور ایجاد شده اند و به عنوان پیاده سربازان امپریالیسم استفاده می شوند که از کشورهای مختلفی جذب می شوند، مسلح و تامین مالی می شوند، و آموزش و هدایت می شوند تا برنامه های شیطانی واشنگتن را اجرا کنند. این برنامه ها، تلاش این کشور برای سلطه بلامنازع جهانی، جنگ ها و تجاوزهای بی پایان آن، و تخریب و از بین بردن یک ملت یکی پس از دیگری است.

سخنان «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با «پائولو جنتیلونی» همتای ایتالیایی اش در کنفرانس خبری در شهر رم توسط زنی دچار اختلال شد که آمریکا را به خلق داعش متهم می کرد و این حقیقت را در جمع فریاد می زد.

بسیاری دیگر نیز تلاش کرده اند همین موضوع را متذکر شوند. در ماه اگوست گذشته، «مایکل فلین» رئیس سابق آژانس اطلاعات دفاعی سابق آمریکا اسناد رسمی ارائه کرد که اثبات می کرد ایجاد گروه داعش یک تصمیم عمدی از سوی دولت اوباما بوده است.

آنچه به اصطلاح «جنگ علیه تروریسم» خوانده می شود، یک موضوع کاملا ساختگی است که مقامات آمریکا و رسانه ها به دروغ آن را گسترش می دهند.

واشنگتن به طور مداوم قطعنامه ۲۱۷۸ شورای امنیت سازمان ملل متحد (سپتامبر ۲۰۱۴) را نقض می کند. این قطعنامه از کشورهای عضو می خواهند هر گونه استخدام، سازماندهی، جابجایی، تجهیز و تامین مالی تروریست های خارجی (داعش و گروه های مرتبط) را متوقف کنند.

گزارش محرمانه آمریکا در سال ۲۰۱۲ نشان داد: «امکان ایجاد یک موجودیت سلفی اعلام شده یا اعلام نشده در شرق سوریه وجود دارد و این دقیقا همان چیزی است که قدرت های حامی معارضان سوریه به منظور منزوی کردن نظام سوریه و جایگزینی آن می خواهند. »

اقدام نظامی روسیه در سال گذشته به نظر می رسد این توطئه واشنگتن را خنثی کرده باشد. هدف نهایی از این توطئه، بازترسیم نقشه خاور میانه و از بین بردن حاکمیت سوریه بود که به هدفی ناکام منتهی شد.

منطقه همچنان در هرج و مرج و بی ثبانی و خشونت های بی پایان است و برنامه شیطانی آمریکا به طور کامل مسئول این امر است.

Author

About Author