تجاوز جنسی گروهی بر دختر ۱۳ ساله در جوزجان

حاجیه؛ دختر ۱۳ ساله که چندی پیش از سوی محافظان قومندان محافظت عامه ولایت سرپل اختطاف شده و مورد تجاوز جنسی گروهی قرار گرفته بود حالا با مادرش به قومندانی امنیه ولایت جوزجان آمده و خواستار محاکمه عاملان تجاوز بر وی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مادر حاجیه میگویند که افراد مسلح “چاری رییس” قوماندان محافظت عامه ولایت سرپل دختر او را چندی پیش اختطاف کرده به او تجاوز جنسی کرده اند.

او میگویند که برای چندمین بار به قومندانی امنیه و دفتر شورای ولایتی جوزجان شکایت کرده است و اگر این بار به شکایت‌اش رسیدگی نشود خودش را در مقابل دروازه ولایت آتش می زند.

از سوی هم داکتر حفیظ‌الله جمشیدی، رییس صحت عامه ای جوزجان میگوید که آزمایش های صحی نشان می دهد که حاجیه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

در همین حال مولوی لطف‌الله عزیزی، والی جوزجان به خانواده حاجیه اطمینان می‌دهد که افراد مجرم  را به‌زودی بازداشت کرده و مورد پی گیرد قانونی قرار می دهند.

مسوولان امنیتی جوزجان نیز از تلاش‌ها برای بازداشت عاملان این رویداد خبر داده می گویند که تاکنون فردی در پیوند به این رویداد بازداشت نشده است.

این در حالی است که چاری رییس فرمانده محافظت عامه سرپل می‌گوید، او خود در صدد بازداشت سربازانی است که حاجیه را مورد تجاوز جنسی گروهی قرار داده اند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *