تاکید پاکستان بر مبارزه جدی با تروریزم

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به اوضاع نابسامان روزهای اخیر در این کشور گفت برای اسلام آباد مبارزه با تروریسم در اولویت قرار دارد.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه؛ «شاه محمود قریشی» در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تاکید روی برقراری امنیت در برخی نقاط پاکستان اظهار داشت «بدون برقراری امنیت پیشرفت های اقتصادی در منطقه ممکن نیست».

وی ادامه داد که شهروندان پاکستان به امید تغییر شیوه سنتی به حزب «تحریک انصاف» رای دادند و  بعد از ۵ سال تغییرات چشم گیری را در خصوص امنیت همراه با پیشرفت های اقتصادی شاهد خواهند بود.

قریشی تاکید کرد که تمامی احزاب سیاسی در خصوص مبارزه با تروریسم با آنها همراهی میکنند به همین دلیل عملیات بدون امتیاز علیه تمام گروه های تروریستی و افراط گرا انجام خواهد شد.

این مقام پاکستانی در ختم سخنانش افزود «ما امروز با چالش های زیاد اقتصادی مواجه هستیم؛ اما به کمک مردم به مشکلات نقطه پایان میگذاریم، من میخواهم مردمم در فضای مملو از رفاه و آرامش زندگی کنند».

این در حالی است که در جریان بیش از یک هفته گذشته، برخی مناطق مرزی پاکستان با هند شاهد درگیری های سنگین بودند که تلفات جانی نیز در پی داشته است؛ اما پس از چند روز هر دو طرف به آتش بس توافق کردند.

خبرهای مرتبط:

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *