تاکید نماینده ملکی ناتو بر ادامه حضور نیروهای خارجی در افغانستان

12212024_10207363317177163_618955820_nاسماعیل اراماز نماینده ملکی ناتو در افغانستان روی ادامه حضور نیروهای برخی از کشورهای عضو سازمان ناتو در افغانستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نماینده ملکی ناتو در دیدار با معین اداری وزارت امور خارجه کشورمان در کابل گفته است که باید از مشکلات و نا بسامانی های موجود در افغانستان عبور نمایم.

نماینده ملکی ناتو برای افغانستان در این دیدار با یاد آوری از مشکلات اخیر در بر خی مناطق افغانستان، بر تعهد ادامه حضور نیروهای برخی از کشورهای عضو سازمان ناتو در افغانستان تاکید کرد.

وی اظهار داشت که دشواری های موجود و تحولات اخیر در برخی مناطق، مسؤولیت مشترک افغانستان و همکاران بین المللی اش را بیشتر نموده و باید با مشوره و همکاری با یکدیگر، از مشکلات و نا بسامانی های موجود عبور نمایم، زیرا هدف مشترک ما و شما و همه دوستان افغانستان تامین صلح و ثبات در این کشور می باشد.

نماینده ناتو در ادامه اظهاراتش راجع به برنامه ها و نشست های آینده آن سازمان مانند اجلاس وزرای امور خارجه و نشست شورای اتلانتیک که قرار است در آینده نزدیک در مقر آن سازمان در شهر بروکسل دایر گردد، معلومات ارائه نموده خواهان اشتراک مقامات عالی رتبه افغانستان در آن نشست ها شد.

همچنین نصیر احمد اندیشه معین اداری و مالی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن اظهار قدردانی از همکاری های سازمان ناتو برای افغانستان، طی سالیان گذشته و با ابراز خرسندی از ادامه حضور نیروهای برخی کشور های عضو ناتو در افغانستان، بر ضرورت ادامه همکاری های همه جانبه آن سازمان برای افغانستان تأکید کرد.

 

Author

About Author