تامین امنیت کابل موضوع دیدار عبدالله با مردم و مسئولان امنیتی

شماری از بزرگان مردم شهر کابل در دیدار با داکتر «عبدالله عبدلله» رئیس اجرایی و مسوولان نهادهای امنیتی کابل، خواستار توجه بیش‌تر حکومت برای تامین امنیت شهر کابل شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس اجرایی کشور پس از چاشت امروز سه‌شنبه با مسوولان نهادهای امنیتی و بزرگان شهر کابل دیدار و پیرامون وضعیت امنیت پایتخت گفتگو نمود.

بزرگان کابل ضمن امتنان از تلاش‌های مسوولان و منسوبین نهادهای امنیتی کشور، خواستار توجه بیش‌تر حکومت برای تامین امنیت شهرکابل گردیدند.

همچنین مسوولان نهادهای امنیتی، امنیت کنونی در پایتخت را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی منسوبین ارتش، پولیس و امنیت ملی و همکاری‌های همه‌جانبه و همیشگی مردم عنوان نمودند.

این مسوولان همچنان تاکید نمودندکه مسوولان و منسوبان نهادهای امنیتی با تمام توان تلاش خواهندکرد تا امنیت را در کشور و به ویژه پایتخت تامین نموده و توطئه‌های دشمنان را در تمام عرصه‌ها ناکام خواهند ساخت.

از سوی هم «عبدالله‌عبدالله» رئیس اجرایی از نیروهای امنیتی کشور به‌خاطر مبارزه با دشمنان و دفاع از تمامیت ارضی کشور و جان و مال مردم، حمایت‌های همه‌جانبۀ مردم از دولت و قوای مسلح را ستود و از آن به عنوان بزرگ‌ترین عامل موفقیت در مقابل توطئه‌های دشمنان افغانستان یاد نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *