بیت المقدس را کی‌ها به آمریکا فروختند؟

بیت المقدس به عنوان نخستین قبله مسلمین در بی مهری اکثر رهبران اسلامی جهان در استانه پایتخت شدن رژیم صهیونیستی اسراییل قرار دارد. گمانه زنی های وجود دارد که تصمیم آدم روانی به اسم دونالد ترامپ ریس جمهور ایالات متحده امریکا مبنی بر انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس در مشوره با آل سعود و سسی از رهبران عربی گرفته شده است.

این همه ناشی از عدم اتحاد و اتفاق مسلمین جهان می‌باشد.مسلمانان جهان از نداشتن یک رهبر بزرگ و دانا رنج میبرند.بدبختانه باید یاد آور شویم که اکثر کشور های اسلامی به گونه مستقیم و غیر مستقیم زیر استسمار قدرت های بزرگ دنیا خصوصا امریکا قرار دارند.

تاسف بزرگتر اینست که رهبران کشور های عربی خصوصا خادم حرمین شرفین وشهزاده های بلهوس اعراب از جمله نوکران حلقه به گوش امریکا و دیگر طرفداران امپریالیزم میباشند،در مورد این عمل ظالمانه ترامپ این اعراب شکم کلان هیچگونه واکنش نشان ندادند،و فقط برای دختر ترامپ (ملینا ترامپ) در صدد مسجد ساختن برای زدودن گناهان ملینا شدند و جایزه‌های میلیونی را برایش بی شرمانه تقدیم کردند، در حالیکه میبایست از این پول ها و امکانات فراوان برای جلوگیری از هلاکت مردم فلسطینی ها ،افریقایی ها ، و دیگر مسلمانان تهی دست در سرتاسر جهان از اثر گرسنگی استفاده نمایند.

راستی در کشور ما رهبران جهادی و سیاسی چی واکنشی داشتند در قبال انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس و برسمیت شناختن آن منحیث پایتخت کشوری به نام اسراییل که تا اکنون توسط کشور‌های زیادی منحیث یک کشور مستقل به رسمیت شناخته نشده است؟ جز ارگ که با هوشیاری تمام اعلامیه نشر کرده اند که به اصطلاح عام نه سیخ بسوزد و نی کباب، و عبدالطیف پدرام عضومجلس نمایندگان که در یک یادداشت فیس بوکی خواهان لغو پیمان امنیتی میان کابل و واشنگتن شده است، دیگر از رهبران جهادی که تا این دم از نام اسلام و دفاع از اسلام، صاحب آرگاه و بارگاه شده اند اندک ترین واکنشی نشان نداده اند.چون میدانند اگر واکنشی نشان بدهند دیگر آرگاه و بارگاه شان را از دست میدهد.

در مورد این که کی بیت المقدس را به آمریکا و اسرائیل فروخته است آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس و یهودی سازی این شهر اسلامی را محکوم کرد و تاکید کرد: با وجود ناراحتی و تلخکامی از این تصمیم آمریکا، اما باید بگوییم که ما از این تصمیم شگفت زده نیستیم، زیرا کسی که راه مقاومت را پیشه خود ساخته می تواند از قدس دفاع کند و مانع یهودی سازی این شهر توسط صهیونیست ها شود.

راه حل این است که  با یک برنامه بزرگ و اساسی در راستای وحدت مسلمانان جهان برای تحقق آرمان های بزرگ اسلامی، دفاع از ارزش های اسلامی، صداقت مندانه و با برنامه کار نمایم، تا دیگر شاهد بی حرمتی به ارزش های اسلامی نبوده و از بی اتفاقی مسلمین جهان جلوگیری کرده باشیم.

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *