به مهاجرین کشورهای تروریستی اجازه ورود به امریکا نمی دهیم

CpE1Nf9XgAA2-Onدونالد ترامپ، در تازه‌ترین اظهارات خود به موضوع مهاجران افغان، عراقی، پاکستانی، سومالیایی و سوری پرداخته و آوارگان جنگی از این کشورها را که غالبا مسلمان هستند “حیوان”‌ خواند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ دونالد ترامپ، کاندیدای‌ جمهوری‌خواه ریاست جمهوری امریکا گفته است ما به افرادی که از کشورهای تروریستی هستند اجازه ورود به امریکا می‌دهیم.
وی که کمپین خود را بر اساس طرح مبارزه با مهاجرت بنا کرده، در سخنرانی خود در شهر پورتلند، ایالت مین آمریکا گفت ما نباید این کار را انجام دهیم، زیرا نمی‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم.

وی افزود: ما نمی‌دانیم این افراد چه کسانی هستند. آنها میتوانند همانند “اسب تروآ” باشند.

او پیش از این نیز پناهندگان را به اسب تروا تشبیه کرده بود. اسب تروا در اساطیر یونان، مجسمه چوبی بزرگی به شکل اسب بود که گفته می‌شود سربازان یونانی برای ورود به شهر تروی و فتح آن داخل مجسمه مخفی شده بودند.

وی هشدار داد که تروریست‌ها از جمله اعضای داعش می‌توانند به عنوان پناهده به داخل آمریکا بخزند. ترامپ هشدار داد که این اقدام باید متوقف شود.

بنا بر اعلام شبکه بی‌بی‌سی عربی، ترامپ در این سخنرانی اندکی عصبانی شده و در اشاره به پناهجویان گفته است ” ما با یک سری حیوان روبه‌رو هستیم”

Author

About Author