به مشکلات باشندگان ولسوالی‌ جاغوری، مالستان و خاص ارزگان رسیدگی می‌شود

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی می‌گوید که برای حل مشکلات باشندگان ولسوالی‌های جاغوری و مالستان ولایت غزنی و ولسوالی خاص ولایت ازرگان اقدامات عملی روی دست است و به آن رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان با شماری از بزرگان ولسوالی های جاغوری و مالستان ولایت غزنی و ولسوالی خاص ولایت ارزگان در کابل دیدار کرد.

در این دیدار بزرگان این ولسوالی‌ها مشکلات شان را در بخش صحت، انرژی برق، بازسازی و توسعه متوازن، معارف و سرک با رئیس اجرائیه کشور در میان گذاشتند.

بزرگان ولسوالی جاغوری و مالستان ولایت غزنی گفتند: این ولسوالی‌ها به دلیل عدم توجه حکومت گذشته و توسعه نامتوازن محروم مانده‌اند٬ به این خاطر پروژه‌های توسعه زیربنایی در این مناطق اختصاص داده نشده است، آنان انتظار دارند که حکومت وحدت ملی برای بازسازی این ولسوالی‌ها پروژه‌های بیشتر توسعه‌ای را در سال آینده روی دست گیرد.

آنان در ادامه ابراز داشتند: باشندگان ولسوالی‌های جاغوری و مالستان در نبود خدمات صحی مناسب و انرژی برق با مشکل جدی روبه‌رواند و از حکومت توقع دارند که برای احداث نیروگاه برق و ارائه خدمات بهتر صحی کارهای عملی انجام دهد و این مشکلات را حل کند.

از سوی دیگر بزرگان ولسوالی خاص ولایت ارزگان گفتند: این ولسوالی به دلیل ناامنی در ولایت ارزگان و صعب العبور بودن راه‌ها با مشکلات‌های زیاد مواجه است و از حکومت می‌خواهند که در باره تقویت معارف، مراکز صحی، سرک و بازسازی این ولسوالی توجه نماید.

در همین حال رئیس اجرایی کشور گفت: وظیفه مسوولان دولتی گوش دادن به صدای مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌هاست، در باره حل مشکلات ولسوالی‌های مالستان، جاغوری و خاص به نهادهای ذیربط دولتی هدایت داده می‌شود تا برای حل مشکلات این ولسوالی‌ها در بخش صحت، سرک و بازسازی اقدم نمایند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *