بن‌سلمان از فاش شدن جزئیات دیدارهای محرمانه‌اش به شدت خشمگین است

یک دیپلمات در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس اعلام کرد، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی از فاش‌شدن جزئیات دیدار محرمانه‌اش با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به ‌شدت خشمگین شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از رای‌الیوم، این منبع تصریح کرد، شاهزاده بن‌سلمان اعضای مشخصی از هیات فلسطینی را متهم کرده است که اطلاعات نشست اول وی و محمود عباس که در ریاض برگزار شد، را لو داده‌اند؛ اطلاعاتی که طبق ادعای بن‌سلمان، دشمنان عربستان از آن استفاده و درباره آنها بزرگ‌نمایی می‌کنند.

به همین دلیل بن‌سلمان از محمود عباس خواست که در دیدار دوم، این افراد را با خود همراه نکند و محمود عباس نیز در پاسخ به این درخواست، در دیدار دوم با ولیعهد سعودی فقط «ماجد فرج» مسئول اطلاعاتی تشکیلات خودگردان و «حسین الشیخ» مسئول هماهنگی مدنی با اسرائیل را به نشست برده است.

طبق این گزارش، ولیعهد سعودی در روز نوزدهم دسامبر گذشته، ناگاه محمود عباس را در میانه مذاکرات صلحش با جنبش «حماس»، به ریاض فراخواند.

بن سلمان در دیدار مذکور به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد داده است که به شرط صلح طولانی‌مدت‌ و دور کردن حماس از ایران، هزینه‌ها‌ی مالی آشتی را تأمین‌ کند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *