بشار اسد: اسرائیل نیروی هوایی القاعده در سوریه است

بشار اسد اعلام کرد که رژیم اسرائیل به گروه‌های مسلح در سوریه کمک می‌کند و نیروی

بشار اسد اعلام کرد که رژیم اسرائیل به گروه‌های مسلح در سوریه کمک می‌کند و نیروی هوایی رژیم اسرائیل نیروی هوایی ویژه القاعده را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با مجله امریکایی فارن افیرز که متن کامل آن امروز منتشر می‌شود، با اشاره به حمله اسرائیل به جنوب اسرائیل اعلام کرد: اسرائیلی‌ها از گروه‌های سوریه حمایت می‌کنند و این کاملا روشن است.

رئیس جمهوری سوریه افزود: هر جا که ما به پیشرفتی دست پیدا می‌کنیم نیروهای اسرائیلی به منظور تاثیرگذاری بر فعالیت ارتش سوریه دست به حمله می‌زنند و این کاملا روشن است. از این رو برخی سوری‌ها به تمسخر می‌گویند چطور القاعده نیروی هوایی ندارد؟ در حالی که آن نیروی هوایی اسرائیل را به طور خاص در اختیار دارد.

بشار اسد تاکید کرد: نیروهای سوریه که با گروه‌های مسلح مخالف می‌جنگند قادرند به هر منطقه‌ای که بخواهند نفوذ کنند اما نمی‌توانند در هر کیلومتری از خاک سوریه باشند، این غیرممکن است.

رئیس جمهوری سوریه به خسارت‌هایی که بیش از سه سال گذشته به خاطر جنگ در سوریه متحمل شده، اذعان کرده و افزود: ما طی دو سال گذشته برخی پیشروی‌هایی را داشته‌ایم اما هر جنگی بد است چرا که منجر به خسارت و نابودی می‌شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *