برگزاری صنف های آموزشی رباتیک ویژه دانش آموزان افغانستانی در ایران

رباتیکانجمن رباتیک افغانستان  با سردبیری مهندس طیبی با همکاری تشکل ها و انجمن های دانشجویی و سازمان های  مردم نهاد اولین دوره آموزش رباتیک ویژه دانش آموزان افغانستانی را در سراسر ایران برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، زهرا ناصری مجری برگزاری طرح  آموزش رباتیک دانش آموزی و عضو تیم آرنما (مقام اول دومین دوره مسابقات رباتیک دانشجویان بین الملل ) در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خاورمیانه در خصوص هدف برگزاری صنف های آموزشی گفت: رباتیک یکی از علوم کاربردی می باشد که نیاز به این علم در دنیای امروزی هر روز بیشتر دیده می‌شود.

ناصری گفت  خوشبختانه دانشجویان ما با علم رباتیک آشنا شده اند و ما به منظور اساسی تر شدن این دانش کلاسهای آموزشی را برای دانش آموزان برگزار می نمائیم.

وی افزود: متاسفانه ۹۰ درصد از دانش آموزان افغانستانی از علم رباتیک آگاهی ندارند و اگر مسابقات رباتیک دانش آموزی برگزار نمائیم تعداد بسیار معدودی از دانش آموزان می توانند شرکت کنند چرا که اکثرشان با علم رباتیک آشنایی کافی ندارند، بدین منظور تصمیم گرفتیم تدریس را از ابتدا شروع کنیم و این علم را از پایه و اساس در دانش آموزان بگنجانیم و بتوانیم دانش آموزان را برای شرکت در سومین دوره مسابقات رباتیک بین الملل که در اواسط پاییز برگزار می نمائیم آماده کنیم و دانش آموزان بتوانند توانایی هایشان را محک بزنند و استعدادهایشان را در این عرصه شکوفا شود.

خانم ناصری گفت: برای شرکت در صنف ها محدودیت سنی و جنسی قرار ندادیم و صنف ها با حداقل هزینه و تا حدود ده روز آینده در نقاط مختلفی از ایران آغاز می گردد .

برای ثبت نام در صنف های رباتیک دانش آموزی در کشور ایران میتوانید فرم زیر را پر نمائید :

www.goo.gl/aZusZ0

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:

۰۹۰۳۱۵۹۱۷۶۰
۰۹۳۷۸۷۱۹۹۷۱

Author

About Author