برخورد جدی با والیانی که دارایی شان را ثبت نکرده اند

اداره عالی نظارت بر تطبیق استراتیژی مبارزه با فساد اداری ضمن نشر لیستی از والیان کشور، اظهار داشته است که ۱۵ والی حاضر نشده اند که دارایی هایشان را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اداره عالی نظارت بر تطبیق استراتیژی مبارزه با فساد اداری اعلام کرده است که امتیازات و معاش های این والی ها تا رسیده گی جدی به پرونده هایشان به حالت تعلیق خواهد بود.

در لیست اعلام شده، عطامحمد نور سرپرست ولایت بلخ، الیاس وحدت والی پکتیکا، بسم الله افغان مل والی زابل، سید محمد خالد والی کاپیسا، سید انور سادات والی فاریاب، کریم متین والی غزنی، حافظ عبدالقیوم والی نورستان، احمد فیصل بیکزاد والی بدخشان، اسدالله عمرخیل والی کندز، عبدالستار بارز والی بغلان، زلمی ویسا والی پکتیا، همایون عزیزی والی قندهار، حیات الله حیات والی هلمند، نذیر احمد والی ارزگان و نصرالله ارسلا والی خوست تا حال دارایی هایشان را ثبت نکرده اند.

اداره عالی نظارت بر تطبیق استراتیژی مبارزه با فساد اداری گفته است که این روند برای تمام مقام های عالی رتبه دولتی روی دست گرفته شده و با متخلفین برخورد جدی می شود.

لیست این والیان در حالی نشر می شود که وزارت مالیه نیز بر ثبت دارایی مقام های دولتی تاکید کرده بود و گفته بود که هر مقامی که دارایی خود را ثبت نکند، از حقوق و امتیازات بهره مند نمی شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *