برای تامین امنیت شاهراه برنامه جدیدامنیتی روی دست است

وزارت امور داخله افغانستان، به منظور تامین امنیت هرچه بهتر قطار ها در شاهراه های کشور، نشست امنیتی را برگزار کرد و روی ایجاد یک برنامه جدید امنیتی در این زمینه بحث نمود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این نشست که به ریاست محمد عمرداوودزی وزیر امور داخله و با اشتراک معینان این وزارت برگزار شده بود، امنیت شاهراه های کشور، تامین امنیت قطار ها و مسایل امنیتی دیگر مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

رهبری وزارت امور داخله در نشست امنیتی، از جمله راه کار های مورد بحث در زمینه بهبود وضعیت امنیتی قطار ها، ایجاد لوای گارد قطار ها، تحت رهبری مستقیم معین ارشد امور امنیتی این وزارت را نیز مورد بحث و بررسی قرار داد.

 در این نشست امنیتی، وزیر امور داخله با اشاره به اهمیت تامین امنیت قطار ها و ضرورت ایجاد همآهنگی بیشتر در این زمینه، تصریح کرد که جهت تحقق فیصله شورای وزیران و به منظور مدیریت یکدست و موثر امنیت قطار ها، صلاحیت اداره و رهبری قطعات و جزوتام های امنیتی قطار ها به معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله تفویض گردید.

  امنیت ولایت هملند، از موضوعات عمده ی دیگری مورد بحث در نشست امنیتی رهبری وزارت امور داخله بود.

وزیر امور داخله در پیوند به چگونگی تامین امنیت هلمند گفت که تدابیر امنیتی خوبی جهت بهتر شدن وضعیت امنیتی هلمند روی دست گرفته شده و روند اکمال مهمات مورد نیاز نیروهای پولیس در آن ولایت و همچنان کمک رسانی به آسیب دیدگان جنگ به خوبی به پیش می رود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *