بازداشت ۳۷ قاچاقچی مواد مخدر و مشروبات الکولی

پولیس ویژه مبارزه علیه مواد مخدر افغاستان در جریان ماه اسد ۳۷ تن از قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکولی را شناسایی و بازداشت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مدیریت این افراد توسط پولیس مبارزه علیه مواد مخدر و ارگان های کشفی در ولایات مختلف کشور شناسایی و به جرم ۳۲ قضیه جرایم مسکرات و مواد مخدر بازداشت شده اند.

مدیریت تحقیق و بررسی پولیس مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر در براساس قانون بررسی های ابتدائی را از نزد این ۳۷ تن تکمیل و آنها را با دوسیه های شان جهت تحقیقات بیشتر به ریاست عمومی دادستانی (څارنوالی) اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و موادمخدر ارسال نموده است.

ریاست عمومی دادستانی، از نزد افراد تحقیقات خود را مطابق قانون و با حضورداشت وکلای مدافع آنان آغاز و پس از تکمیل جریان تحقیقات، دوسیه های این افراد را به دادگاه عالی ارسال می کند.

این افراد از ولایات زابل، تخار، فندهار، ننگرهار، کابل، هلمند، هرات، فراه، و بدخشان دستگیر شدهند و از نزد آنان بیش از ۱۱۷ کیلوگرام هیروئین، ۲ کیلوگرام مورفین، بیش از ۳ تُن تریاک، ۸۰ کیلوگرام چرس، بیش از ۶۹۱ کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، ۱۸۳۷۰ لیتر مواد کیمیاوی مایع و ۷۰۰ لیتر مشروبات الکولی را کشف و ضبط نموده است.

این در حالیست که در جریان ماه سرطان سال روان ۷۱ تن بمشول یک خانم به جرایم مسکرات و مواد مخدر از ولایات مختلف کشور به مدیریت تحقیق و بررسی پولیس مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و موادمخدر فرستاده شده بود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *