بازداشت یک گروه سه نفری از تروریستان در تخار

ریاست عمومی امنیت ملی کشور، یک گروه ۳ نفری از تروریستان و یکتن از قاچاقچیان مواد مخدر را همراه با ۳۱ کیلوگرام مواد مخدر در ولایت تخارشناسایی و دستگیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این گروه سه نفری از تروریستان وابسته به ملا جانو یکتن از فرماندهان گروه طالبان می باشد که از ولسوالی اشکمش ولایت تخار بازداشت شده اند.

سید محمد فرزند نورمحمد،عبدالقیوم فرزند محمد اسحاق و صدیق الله فرزند محمد اسماعیل ساکنین اصلی و فعلی قریه شرشر ولسوالی اشکمش ولایت تخار هستند.

این افراد در حمله تروریستی بالای فرمانده پولیس ولسوالی اشکمش ولایت تخار بتاریخ ۲۶ ماه میزان سال جاری سهم فعال داشته اند که توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی شناسایی و دستگیرشده اند.

همچنان در یک اقدام دیگر منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی اسامی امان الله فرزند نصر الله باشنده قریه خواجه خیرآب ولسوالی رستاق ولایت تخار را با مقدار ۳۱ کیلوگرام تریاک دستگیر کرده اند.

این فرد ۳۱ کیلو گرام تریاک را در یک عراده موتر نوع سراچه جاسازی و قصد انتقال آنرا از ولسوالی رستاق به ولسوالی خواجه بهاوالدین تخار داشت که توسط مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی از ناحیه پنجم ولسوالی خواجه بهاوالدین در حضور داشت نماینده پولیس و سارنوالی بالفعل بازداشت شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *