بازداشت سه عضو شبکه حقانی در لوگر

ریاست عمومی امنیت ملیماموران ریاست عمومی امنیت ملی سه عضو شبکه تروریستی حقانی در ولایت لوگر شناسایی و باداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سه عضو شبکه حقانی متهم به انجام حملات تروریستی و بمب گذاری کنار جاده ای هستند که مصروف فعالیت های تخریبی در مربوطات ولسوالی خوشی ولایت لوگربودند.

ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور همواره در تلاش از بین بردن دشمنان این خاک و خنثی سازی پلان های شوم شان می باشند و در این راستا از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نمی کنند.

براساس خبرنامه، قلندر شاه فرزند سهرگل،  محمدالله مشهور به «قاری زبیر» فرزند حیات الله و عبدالولی مشهور به «عبدل» فرزند موسی خان  موقع که میخواستند در مسیر سرک خوشی- پل علم یک حلقه بمب خود ساخت را جاسازی نمایند باالفعل بازداشت شده اند.

 در یک اقدام دیگر ماموران ریاست عمومی امنیت ملی از یک مخفیگاه تروریستان در ولایت لوگر  یک میل دهشکه،  یک میل پیکا،  دومیل کلاشینکوف، چهار عدد سرگلوله میزائیل، یک قاب دوربین دافع هوا، یک عراده موتر نوع کرولا و صد ها فیرمرمی سلاح خفیف و وسایل نظامی را کشف و بدست آورده اند.

 با دستگیری شبکه تروریستی و  بدست آمدن  سلاح و مهمات  تروریستان از چندین حادثه خونین تروریستی و تخریبی جلوگیری به عمل آمد.

Author

About Author