باخت تیم ملی والیبال ساحلی افغانستان در مقابل اندونیزیا

در روز نخست مسابقات المپیک آسیایی در کوریایی جنوبی ورزشکاران والیبال ساحلی، ووشو و جودو افغانستان مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تیم ملی والیبال ساحلی (بی) افغانستان مقابل تیم والیبال ساحلی اندونیزیا به میدان رفت که با نتیجه دو برصفر اولین بازی خود را مقابل حریف واگذارکرد.

در این بازی تیم ملی والیبال ساحلی افغانستان با نتایج ۱۲ بر ۱۰ و ۱۱ بر ۱۰ مقابل اندونیزیا شکست را پذیرفت.

در دیگر بازی عبدالفهیم فضلی ورزشکار جودو در دور اول استراحت داشت در دور دوم توانست حریف خود از “ماکاو” را شکست دهد و در دور سوم مقابل حریف هانک کانگی بازی را واگذار کرد .

در بخش ووشو محفوظ وفا  مقابل حریف خود از کشور قزاقستان  قرار گرفت و نتوانست از سد حریف خود بگذرد و به شکست مواجه شد.

به این ترتیب امروز تیم وا لیبال ساحلی ( ای ) افغانستان در نخستین بازی خود مقابل چین به میدان میرود، در بخش جودو حبیبه بیات در وزن ۵۷ کیلوگرام مقابل حریف کوریایی قرار می گیرد، شاه ولی محسن در وزن ۷۳ کیلوگرام با حریف خود از کشور کوریا مبارزه می کند و موسی محمد در وزن ۸۱ کیلوگرام با حریف منگولیایی خود مسابقه میدهد.

در بخش ووشو هم خیرالله در وزن ۷۵ کیلوگرام در مقابل حریف ویتنامی خود می ایستد،  خالد هوتک هم در وزن ۶۰ کیلوگرام با حریف خود از کشور لاووس مبارزه می کند و سلیم ظریفی که در دور اول استراحت دارد در دور دوم با برنده بازی کوریا و قزاقستان مبارزه به میدان خواهد رفت.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *