اوباما ۹۵ مین سالگرد استقلال افغانستان را تبریک گفت

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده امریکا با ارسال پیام عنوانی رئیس جمهور کرزی ۹۵ مین سالگرد استرداد استقلال افغانستان، تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ۲۸ اسد برابر با ۹۵ مین سالگرد استرداد استقلال افغانستان است و ۹۵ سال قبل افغانستان استقلال خود را از انگلیس گرفت.

در همین حال اوباما با ارسال پیام به نمایندگی از مردم ایالات متحده امریکا، سالگرد استرداد استقلال افغانستان به کرزی و مردم افغانستان تبریک گفته است.

رئیس جمهور امریکا در این پیام اش تاکید کرده که در سال جاری، میلیون ها افغان اعم از زن و مرد با رفتن به پای صندوق های رای در انتخابات تاریخی ریاست جمهوری تعهد شانرا بخاطر آیندهء صلح آمیز و دموکراتیک افغانستان به نمایش گذاشتند.

او گفته است که ایالات متحده امریکا چشم براه نتایج پروسه انتخابات بوده و آماده همکاری با رئیس جمهور آیندهء افغانستان است و ایالات متحده امریکا به حمایت مردم افغانستان در آبادانی کشور شان در سالهای آینده، ادامه خواهد داد.

در اخیر این پیام رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، تمنیات نیک خود را به رئیس جمهور و مردم افغانستان ابراز نموده و برای مردم افغانستان یک آیندهء مصئون و صلح آمیز آرزو کرده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *