انقلاب اسلامی زنده‌تر از گذشته به سمت اهداف خود حرکت می‌کند

حسن روحانی رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در مراسم سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گفت: راهپیمایی میلیونی مردم ایران نمایش اقتدار این ملت است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امروز جمعه ۲۲ دلو به مناسبت پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران در سراسر این کشور راهپیمایی با شعار های مرگ بر امریکا و اسرائیل برگزارشد.

آقای روحانی با حضور در میتن مردم در تهران گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.

وی با قدردانی از حضور میلیونی مردم در این مراسم در سراسر ایران، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند.

رییس‌ جمهوری ایران حضور میلیونی مردم را نمایش قدرت و اقتدار ملی کشورش دانست و گفت: مردم به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی و راه امام(ره) و مقام معظم رهبری تنها نیست.

وی با بیان اینکه حضور مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از پیام خاصی برخوردار است، اظهار داشت: این حضور پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است و مردم با حضور خود به جهان به دنیا اعلام می‌کنند که باید به ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و زبان قلدری و تهدید را به کار نبرند.

رییس‌ جمهوری ایران خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول ۳۸ سال گذشته نشان دادند که هرکس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد.

روحانی افزود: مسیر ملت ایران کاملاً روشن است و بدن تردید تهدیدکنندگان از راهی که انتخاب کرده‌اند، ‌پشیمان می‌شوند.

وی  تصریح کرد: انقلاب اسلامی زنده است و سرزنده‌تر از گذشته به مسیر تعالی خود ادامه می‌دهد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *