انفجارهای امروز بغداد بیش از ۳۴ کشته ۸۰ زخمی بجا گذاشت

انفجار ۹ موتر بمب‌گذاری شده در مناطق مختلف بغداد،دست‌کم۳۴ کشته و ۸۰ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک رشته انفجار، صبح امروز، بغداد پایتخت عراق را لرزاند و به کشته و زخمی‌شدن تعدادی از شهروندان عراقی منجر شد.

بر اساس این گزارش، موتر بمب‌گذاری شده نخست در خیابانی در شهرک صدر، موتر بمب‌گذاری شده دوم در خیابان«ولید ابوالکص» در منطقه «الحلیبیه»،موتر سوم در پارکینگ شفاخانه «الزهرا» در منطقه«الشعب» در شرق بغداد منفجر شد.

از سوی دیگر، ۳ موتر بمب‌گذاری شده دیگر به طور تقریبا همزمان در منطقه «الحریه» منفجر شدند، انفجار نخست در پشت یک مرکز پولیس، انفجار دوم در نزدیکی بانک «الرافدین» در این منطقه و انفجار سوم در نزدیکی یک استدیوی فیلمبرداری در مکانی پرازدحام روی داد.

بر اساس این گزارش، انفجار هفتم در خیابان الضغط در محله السیدیه در غرب بغداد روی داد و انفجار موتر بمب‌گذاری هشتم در نزدیکی مسجد امام علی (ع) در البیاع روی داد.

موتر نهم نیز در تقاطع پولیس در غرب بغداد روی داد.

گفته میشود که امار دقیق این انفجارها هنوز در دسترس نیست اما به گمان اغلب که تعداد قربانیان این رویداد زیاد است، تاکنون دست‌کم ۳۴ نفر کشته و بیش از ۸۰ نفر زخمی شده‌اند، اما گزارش های تازه حاکی است که فقط در انفجار منطقه السماوه عراق ۲۲ عراقی کشته و زخمی شدند.

همچنین در انفجار کوت عراق بر اساس آمارهای اولیه ۴ عراقی کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *