انصارالله یمن: منصورهادی میخواهد خواسته هایش را در ژنو تحمیل کند

عبدالملک حوثی در سخنانی در واکنش به مذاکرات صلح یمن در ژنو اعلام کرد که دولت یمن می‌خواهد دستور کار خودش را در مذاکرات ژنو

عبدالملک حوثی در سخنانی در واکنش به مذاکرات صلح یمن در ژنو اعلام کرد که دولت یمن می‌خواهد دستور کار خودش را در مذاکرات ژنو تحمیل کند.

به گزارش خبرگزای خاورمیانه،‌ به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، عبدالملک حوثی رهبر جنبش انصارالله یمن دولت این کشور را به تلاش برای تحمیل دستور کار خود بر سازمان ملل و مذاکرات ژنو متهم کرد.

وی در این سخنان که پس از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره زخمی شدن وی در حملات جنگنده‌های عربستانی ظرف روزهای اخیر از طریق شبکه المسیره وابسته به انصارالله منتشر شد، گفت: دولت منصور هادی در ژنو نشستی مشورتی و یکجانبه را انجام می‌دهد و تلاش می‌کند که دستور کار خود را بر این نشست تحمیل کند. دولت منصور هادی در حقیقت می‌خواهد در تعامل با سازمان ملل و فرستاده این سازمان به یمن با آنها به عنوان ابزار خود برای ارائه دستور کار پیشنهادی‌اش استفاده کند.

عبدالملک حوثی ادامه داد: دولت هادی پس از آنکه سعی کرد از اهمیت نشست ژنو بکاهد با مذاکرات موافقت کرد و در حال حاضر تلاش می‌کند تا این نشست را به نشستی مشورتی و نه مذاکرات جدی که هدفش رسیدن به راهکار مطلوب باشد تبدیل کند.

رهبر انصارالله یمن همچنین دولت هادی را به استفاده از شیوه‌های ترغیب و ترساندن در تعامل با فرستاده سازمان ملل به یمن متهم کرد و گفت: منصور هادی تلاش می‌کند تا با استفاده از این شیوه‌ها فرستاده سازمان ملل را به انجام خواسته‌هایش وادارد.

Author

About Author