امنیت ملی کشته شدن ۳ عضو رهبری القاعده را در کشور تایید کرد

ریاست عمومی امنیت جمهوری اسلامی افغانستان کشته شدن سه عضو رهبری گروه تروریستی القاعده را توسط جنگند های بدون سرنشین نیروهای ائتلاف بین المللی در شرق کشور را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، امنیت ملی با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد که شب دوشنبه گذشته «فاروق القحطانی« و «بلال» و یک عضو دیگر این گروه در قریه هیلګل ولسوالی غازی آباد ولایت کنر کشته شده اند.

براساس بیانیه این افراد در نتیجه یک حمله هوایی طیارات بدون سرنشین نیرو های ائتلاف بین المللی، در کوردینه اطلاعاتی با ریاست عمومی امنیت ملی، کشته شدند.

در بیانیه امنیت ملی گفته شده که «القحطانی» بحیث رهبر گروه القاعده در افغانستان و بلال بحیث معاون این گروه در افغانستان فعالیت داشتند.

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که گروه های تروریستی جهانی هیچ مرزی را نمی شناسند، به هیچ دین متعلق نیستند و به جز قتل و قتال، به هیچ ارزشی معتقد نیستند و یک تهدید جدی برای امنیت منطقه و جهان می باشند.

در بیانیه ریاست عمومی امنیت ملی تاکید شده است که نیرو های دفاعی و امنیتی افغانستان در مقابل تمام گروه های تروریستی قاطعانه مبارزه می نمایند و به آنها هشدار می دهند که با استفاده از هر نوع امکانات بر علیه آنها استفاده خواهند کرد تا مردم شریف ما در یک فضای امن زندگی کرده بتوانند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *