امنیت ملی بار دیگر فرار”خدایداد” از زندان را رد کرد

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان برای دومین بار با انتشار اعلامیه ای خبری، گزارشها مبنی بر فرار “سید الله” مشهور به رئیس خدایداد را از زندان امنیت ملی در کابل رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، از چند  روز به این طرف در شبکه های اجتماعی خبرهای منتشر می شود که گویا رئیس خدایداد از توقیف خانه های ریاست عمومی امنیت ملی فرار نموده است.

ریاست عمومی امنیت ملی روز جمعه نیز با صدور اعلامیه چنین ادعا را رد کرده بود.

رئیس خدایداد، کسی است چندین گروه آدم‌ربا را در سراسر افغانستان و چندین کشور منطقه رهبری می‌کرد که در ۲۴ سنبله سال جاری طی یک عملیات خاص توسط نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی کشور بازداشت شد.

در اعلامیه تازه امنیت ملی تاکید شده است که بعضی از اشخاص مغرض بخاطر مغشوش ساختن اذهان عامه و زیر سوال بردن فداکاری ها و موفقیت های نهاد های امنیتی کشور در این مرحله حساس سیاسی که جنرال رحمت الله نبیل بحیث نامزد پست ریاست عمومی امنیت ملی به پارلمان معرفی می گردد٬ دست به چنین فعالیت های مغرضانه میزنند.

همچنین ریاست عمومی امنیت، ویدیوی تصویری بازه ضبط شده “رئیس خدایداد” نیز منتشر کرد و در آن فرد متهم “خدایداد” اعتراف می کند که امروز تاریج ۲۱ جدی به زندان  امنیت ملی  بسر میبرم”.

در این اعلامیه آمده است که رئیس خدایداد٬ سایر مجرمین و تروریستان که به بهای هنگفت و متقبل شدن دشواری های فراوان توسط نیروهای امنیت ملی دستگیر شده اند در محل ها و اماکن محرم و مصئون در توقیف بسر میبرند تا مراجع عدلی احکام قوانین نافذه افغانستان را بالای شان تطبیق نماید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *