امریکا و اسرائیل از ائلاف روسیه با ایران وحشت زده شده اند

کارمند سابق کنگره امریکا می‌گوید تقویت ائتلاف روسیه با ایران و دیگر کشورها در آسیا، موجب  وحشت اسرائیل و دولت امریکا که تحت سلطه این رژیم قرار دارد، شده است.

به گزاری خبرگزاری خاورمیانه، روابط میان واشنگتن و مسکو در پی بحران در اوکراین رو به وخامت گراییده است، امریکا و متحدانش، مسکو را به اعزام نیرو به شرق اوکراین با هدف حمایت از نیروهای طرفدار روسیه متهم می‌کنند. روسیه قویا این اتهام را رد کرده است.

رادنی مارتین کارمند سابق کنگره میگوید: در نهایت بهترین گزینه برای اصلاح رفتار امریکا و اسرائیل استفاده از قدرت مالی است و فکر می‌کنم روسیه با تقویت ائتلاف با ایران، هند و چین این کار را انجام داده و این موجب وحشت تل آویو و واشنگتن است.

مارتین خاطر نشان کرد سایر کشورهای دنیا نیز باید با پیروی از کشورهایی مانند روسیه، ایران و چین از طریق سیاست‌های تجاری، امریکا را در انزوا قرار دهند.

وی افزود: اسرائیل از طریق نفوذ لابی خود و اعضای یهودی کنگره امریکا از واشنگتن به عنوان اهرمی همچون مافیا و اراذل و اوباش با هدف خلع سلاح دیگر کشورها استفاده می‌کند و به آن‌ها می‌گوید حق دفاع ازخود را ندارند.

وی افزود: امریکا به منظور حفظ امنیت و ادامه سلطه رژیم اسرائیل، در حملات خشونت آمیز در سراسر خاورمیانه مشارکت داشته است تا آن‌ها (اسرائیلی‌ها) بتوانند به توسعه مرزهای خود و پاکسازی قومی ادامه دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *