افغانها با پاسپورت افغانی میتوانند در امارات وارد کار شوند

محمد اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان با مقامات امارات متحده عربی توافق کرده اند که پس از این کارگران افغان با پاسپورت افغانی می توانند در امارات کتحده عربی وارد کار شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی که طی یک سفر دو روزه عازم امارات متحده عربی شده بود اعلام کرد که کارگران افغان پس از این مستقیماً به پاسپورت افغانی برای کار وارد امارات متحده عربی می شوند.

رئیس جمهورکشورمان در دیدار با کارگران افغانی در امارات گفت که مشکلات آنان را با مقام های امارات متحده عربی مطرح کرده و دو کشور موافقت کرده اند که کارگران افغان پس از این مستقیماً به پاسپورت افغانی برای کار وارد امارات متحده عربی شوند.

رئیس جمهورغنی، خاطر نشان کرد که صلح تقاضای بنیادی و اساسی افغانستان است، اگر در راه برقراری صلح سرم برود، آنرا فدا می کنم، اما صلح باید پایدار باشد و هر اختلاف باید از راه سیاسی حل گردد.

رئیس جمهور، وحدت، اتفاق و اراده ملی را کلید حل مشکلات دانست و در مورد کابینه جدید گفت که این کابینه نمایندگی از تمام مردم افغانستان می کند و نزد ملت مسئول است که همه مشترکاً کار نمایند.

رئیس جمهور کشور گفت با دیدار که با والا حضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد و امیر ابوظبی داشته تعهد شده است امارات هرگونه کمک که در توان داشته باشند، با افغانستان انجام خواهند داد.

به گفته رییس جمهور غنی، رییس جمهور امارات متحده عربی شهزاده منصور برادرش را به عنوان نماینده خاص امارات برای افغانستان تعیین کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *