افشای اعتیاد محمد بن سلمان و قاچاق مواد مخدر

edc86__s3dvue8obed8934hlfffیکی از شاهزادگان سعودی مقیم اروپا فاش ساخت که محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان به صورت روزانه از مواد مخدر و قرص های روان گردان استفاده می کند.

بر اساس این گزارش، این شاهزاده سعودی مقیم اروپا که خواست نامش فاش نشود، گفت:«وابستگی محمد بن سلمان به قرص های روان گردان به حدی است که در صورت تاخیر در مصرف، دچار تیک های عصبی و شوک های روانی می شود و این موضوع در سفر اخیر وی به فرانسه و در ملاقات با  فرانسوا اولاند رئیس جمهور این کشور مشاهده شد».

این شاهزاده سعودی در ادامه گفت : « محمد بن سلمان، در قاچاق مواد مخدر و قرص های روانگردان نیز فعال است».

گفته می شود شاهزاده عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز که اخیرا در فرودگاه رفیق حریری بیروت با دو تن مواد مخدر بازداشت شد یکی از عوامل اصلی محمد بن سلمان در قاچاق مواد مخدر است.این در حالی است که  پیش از این نیز عوامل محمد بن سلمان محموله های متعدد مواد مخدر را از مسیر لبنان به کشورهای مختلف از جمله به ویژه عراق و سوریه قاچاق کرده اند، اما محموله اخیر به شکل غیر قابل اغماضی وارد لبنان شد. عبدالمحسن و ۴ همدست او در اعترافاتشان به این نکته اشاره داشته اند که صاحب اصلی محموله شخص وزیر دفاع عربستان است.

این شاهزاده سعودی در ادامه افشاگری خود می افزاید: «محموله توقیف شده در بیروت شامل دو تن قرص کاپتاگون «Captagon»است که خاصیت ایجاد خوشی و سرخوشی ، توهم ، بی خوابی، انرژی زایی و غلبه بر افسردگی دارد».

گفتنی است پیشتر در ژانویه ۲۰۱۵ اندیشکده انگلیسی    Strategic Culture Foundation در گزارشی پیرامون حاکمان جدید عربستان ، از نقش محمد بن سلمان در قاچاق مواد مخدر و اعتیاد وی خبر داده بود.

Author

About Author